جلسه معارفه اعضای هیات رئیسه ووشوی شهرستان نجف آباد (۱۳۹۶/۱۱/۰۷)

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان نجف آباد  به نقل از روابط عمومی هیات ووشوی نجف آباد سید محمد طباطبایی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نجف آباد در جمع اعضای هیات رئیسه، کمیته های تخصصی، مربیان و قهرمانان ووشوی نجف آباد گفت انتخاب اعضای با تجربه ، با انگیزه و تلاشگر در راس تصمیم گیری ووشوی شهرستان نجف آباد، برای بهبود شرایط کلی این رشته بسیار ضروری است.
طباطبایی با اشاره به پیشینه این رشته ورزشی در شهرستان نجف آباد خاطرنشان کرد ووشوی این شهرستان قهرمانان ملی و جهانی به نامی دارد که توانسته اند با همت، تلاش و پشتکاری که از خود نشان داده اند نام ووشوی شهرستان را بلندآوازه کنند. باید بتوانیم از این ظرفیت ها در راستای پیشرفت همه جانبه این ورزش پرطرفدار استفاده کنیم.
در ادامه جلسه محمد جواد کاویان پی، رئیس جدید هیات ووشوی نجف آباد گفت  ووشوی  نجف آباد به عنوان شهر طلایی ورزش ایران در سطح بسیار بالایی قرار دارد. باید تلاش کنیم با جذب اسپانسر و به کار گیری مربی های سطح بالا و همچنین توجه ویژه به بحث استعداد یابی، روند قهرمانی ووشوکاران نجف آباد راحفظ کرده و ارتقاء ببخشیم.
این قهرمان ووشو ادامه داد ایجاد صندوق حمایت از قهرمانان ووشو کار، راه اندازی باشگاه هواداران و افزایش کلاس های آموزشی در مناطق مختلف شهرستان از جمله برنامه های آینده هیات خواهد بود.
در این جلسه محمد جواد کاویان پی، عباس سلطانی، علی امیری، منصور ابراهیمی و فرزانه معین به عنوان اعضای جدید هیات رئیسه هیات ووشو انتخاب شده و آسیه امامی و فتح الله صالحی در جایگاه نایب رئیس بانوان و دبیر هیات منصوب شدند.
امین نوری به عنوان خزانه دار، امین محمدی کمیته آموزش، محمد هاتف نیا کمیته فرهنگی، جمال مهرابی کمیته مسابقات، محسن مرادی کمیته روابط عمومی و منصور ابراهیمی به عنوان کمیته قضایی و انضباطی در انتخابات جدید مسئولیت گرفتند.


 

اعلانات

* قابل توجه کلیه ورزشکاران
برای اطلاع از عضویت و تاریخ اعتبار عضویت در کمیته خدمات درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی کشور (بیمه ورزشی)، شماره ملی خود را به سامانه (شماره)  50004303 ارسال فرمایید.



* ورزش شادابي و طراوت
* ورزش رقابت با دوست
* ورزش،افزايش مقاومت
* ورزش علاقه به كار گروهي
* ورزش آزمون وظيفه شناسي
* ورزش راهنماي زندگي شاداب


منو ها

نظرسنجی
منظورازاکسیژن مصرفی بیشینه ..... ?
1 : حداکثر اکسیژن که توسط یک فرد کسب میشود (1060 رای)
30 % 


2 : vo2max (799 رای)
23 % 


3 : vo2 (895 رای)
25 % 


4 : گزینه 1 و 2 (770 رای)
22 % 



پیوند ها
- کانال اداره ـ نجف آباد شهر طلایی ورزش
- اخبار ورزش و جوانان استان اصفهان
- فرمانداری ویژه نجف آباد
- هیات فوتبال شهرستان نجف آباد
- هیات تیراندازی شهرستان نجف آباد
- هیأت فوتبال نجف آباد
- سایت هیأت ورزشهای رزمی نجف آباد
- هیات کبدی شهرستان نجف آباد
- هیات کشتی شهرستان نجف آباد
- کانون بسیج ورزشکاران نجف آباد
- هیات دوچرخه سواری شهرستان نجف آباد
- هیات جودو شهرستان نجف آباد
- هیات آمادگی جسمانی شهرستان نجف آباد

آمار سایت
تعداد افراد آنلاین : 1
کل بازدیدها : 9416026
بازدید های امروز : 3721
بازدید های دیروز : 18119
© حقوق کپی برداری برای اداره ورزش و جوانان نجف آباد محفوظ می باشد . طراحی و برنامه نویسی توسط شرکت صبا عصر دانش