پایان مسابقات هندبال مدارس نجف آباد با قهرمانی تیم شاهد امام علی(ع) در بخش متوسطه اول و زنده یاد داوود صادقی در بخش ابتدایی. (۱۳۹۶/۰۹/۲۷)

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان نجف آباد انجمن هندبال آموزش و پرورش با همکاری هیأت هندبال نجف آباد مسابقات مدارس هندبال شهرستان نجف آباد را از شنبه مورخ 18 آذر ماه به مدت پنج روز با حضور 9 تیم در بخش متوسطه اول و 22 تیم در بخش ابتدایی آغاز نمود که با برگزاری دیدار های جذاب در هر دو بخش ، در نهایت تیم های شاهد امام علی(ع) و زنده یاد داوود صادقی به قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافتند.
در بخش متوسطه اول تیم های شاهد امام علی(ع) ، شهید فتاح المنان ، شهید لطفی و شهید مفتح به جمع چهار تیم برتر این مسابقات راه پیدا کردند که تیم شاهد امام علی(ع) و شهید فتاح المنان توانستند به ترتیب مقابل حریفان خود تیم های شهید لطفی و شهید مفتح به پیروزی دست پیدا کنند و راهی فینال این مسابقات شوند.
در فینال این رقابت ها این تیم شاهد بود که توانست تیم فتاح را در یک بازی پایاپای شکست دهد و به قهرمانی این دوره از مسابقات دست پیدا کنند.
تیم های شهید مفتح و شهید لطفی نیز مشترکا سوم شدند.
در بخش ابتدایی نیز تیم های زنده یاد داوود صادقی ، نبوت ، شاهد علی اکبر(ع) و شهید رستمی به جمع چهار تیم برتر این مسابقات راه پیدا کردند که تیم های زنده یاد داوود صادقی و نبوت به ترتیب با برتری مقابل حریفان خود یعنی شهید رستمی و شاهد علی اکبر(ع) توانستد راهی فینال شوند و در نهایت این تیم شهید داوود صادقی بود که توانست با برتری مقابل تیم نبوت به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست پیدا کند و تیم های شاهد علی اکبر(ع) و شهید رستمی مشترکا سوم شدند.
 
دیدار های پایانی و مراسم اهدا جوایز با حضور افتخاری رئیس هیأت هندبال استان اصفهان ، نقشینه رئیس هیأت هندبال شهرستان اصفهان، میردامادی کارشناس مسئول تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش ، طهانیان کارشناس اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ، طراوت کارشناس مسئول تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان نجف آباد ، جوزی مسئول انجمن هندبال تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش و قیصریان داور بین المللی هندبال و همچنین کلانتری، شاهبنده ، نظری ، غلامی ، شادکام از طرف هیأت هندبال نجف آباد برگزار شد.
در پایان به تیم های برتر این مسابقات کاپ ومدال قهرمانی اهدا و اسرافیلیان مربی تیم مفتح و قیطاسی مربی تیم شاهد علی اکبر به عنوان مربیان برتر این مسابقات معرفی شدند. و جوایزی نیز به مربیان چهار تیم صعود کننده به مرحله نهایی هر دو بخش و جوایزی نیز به هشت تیم برتر در بخش ابتدایی از طرف هیأت هندبال شهرستان نجف آباد اهدا شد و همچنین از زحمات محمدکریم شاهبنده تقدیر و تشکر به عمل آمد.
داوری این مسابقات را سلطانی، شریف پور، رحیمی، یزدانی، امامی، حکیمی ، رضایی ، آیتی و خدایی بر عهده داشتد .


 

اعلانات

* قابل توجه کلیه ورزشکاران
برای اطلاع از عضویت و تاریخ اعتبار عضویت در کمیته خدمات درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی کشور (بیمه ورزشی)، شماره ملی خود را به سامانه (شماره)  50004303 ارسال فرمایید.



* ورزش شادابي و طراوت
* ورزش رقابت با دوست
* ورزش،افزايش مقاومت
* ورزش علاقه به كار گروهي
* ورزش آزمون وظيفه شناسي
* ورزش راهنماي زندگي شاداب


منو ها

نظرسنجی
منظورازاکسیژن مصرفی بیشینه ..... ?
1 : حداکثر اکسیژن که توسط یک فرد کسب میشود (1060 رای)
30 % 


2 : vo2max (799 رای)
23 % 


3 : vo2 (895 رای)
25 % 


4 : گزینه 1 و 2 (770 رای)
22 % 



پیوند ها
- کانال اداره ـ نجف آباد شهر طلایی ورزش
- اخبار ورزش و جوانان استان اصفهان
- فرمانداری ویژه نجف آباد
- هیات فوتبال شهرستان نجف آباد
- هیات تیراندازی شهرستان نجف آباد
- هیأت فوتبال نجف آباد
- سایت هیأت ورزشهای رزمی نجف آباد
- هیات کبدی شهرستان نجف آباد
- هیات کشتی شهرستان نجف آباد
- کانون بسیج ورزشکاران نجف آباد
- هیات دوچرخه سواری شهرستان نجف آباد
- هیات جودو شهرستان نجف آباد
- هیات آمادگی جسمانی شهرستان نجف آباد

آمار سایت
تعداد افراد آنلاین : 1
کل بازدیدها : 9417497
بازدید های امروز : 5192
بازدید های دیروز : 18119
© حقوق کپی برداری برای اداره ورزش و جوانان نجف آباد محفوظ می باشد . طراحی و برنامه نویسی توسط شرکت صبا عصر دانش